Doprava nad 100 EUR ZDARMA v rámci SR

    Obchodné podmienky

    Všeobecné obchodné podmienky pre „Oficiálny fanshop reprezentácie“ 

    z 1.7.2024

     

    I. Predmet úpravy

    (1)   Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú postup pri uzatváraní kúpnej zmluvy na tovar prostredníctvom elektronického obchodu na stránke   https://fanshop.futbalsfz.sk/ (ďalej len „webshop“) a práva a povinnosti medzi kupujúcim a predávajúcim.

    (2)   Predávajúcim je spoločnosť DEMI šport plus, s.r.o., Juraja Slottu 47, 917 01 Trnava, Slovenská republika, IČO: 36531154, DIČ: 2020159174 IČ DPH: SK2020159174, registrovaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka číslo: 37537/T.

    (3)   Kontaktné údaje predávajúceho okrem adresy sídla uvedenej v odseku 2 sú emailová adresa: sklad@demisport.sk a telefónne číslo: +421 911 657 163. Adresa sídla uvedená v odseku 1 slúži i na vrátenie tovaru.

    (4)   Číslo účtu predávajúceho je: 511266947/0900, Slovenská sporiteľňa, a.s. IBAN: SK4509000000005111266947 | SWIFT: GIBASKBX.

    (5)   Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť každej kúpnej zmluvy uzatvorenej na webshope. 

    (6)   Právne vzťahy medzi kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, a predávajúcim, ktoré nie sú vyslovene upravené v týchto VOP, sa spravujú ustanoveniami Občianskeho zákonníka (zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov) a zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“).

    (7)   Právne vzťahy medzi kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom, ktoré nie sú vyslovene upravené v týchto VOP, sa spravujú najmä ustanoveniami Obchodného zákonníka (zákon č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov).

    (8)   Ak je v týchto VOP označený kupujúci ako spotrebiteľ, príslušné ustanovenie sa nevzťahuje na kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom. Rovnako sa na „nespotrebiteľa“ nevzťahuje ustanovenie, ak z príslušného ustanovenia vyplýva, že aj keď nie je kupujúci označený ako spotrebiteľ, ustanovenia sa vzťahuje len na spotrebiteľský vzťah (napr. ak ide ustanovenia prevzaté zo zákona o ochrane spotrebiteľa). Ak je v jednotlivom ustanovení uvedený kupujúci ako spotrebiteľ, predávajúci môže byť v tom ustanovení označený aj ako obchodník v zmysle spotrebiteľských predpisov; ak tak označený nie, i tak má práva a povinnosti obchodníka podľa spotrebiteľských predpisov.

    (9)   Orgánom dozoru a dohľadu pri dodržiavaní práv spotrebiteľa a zároveň orgánom alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu je Slovenská obchodná inšpekcia.

     

    Slovenská obchodná inšpekcia

    Bajkalská 21/A

    P.O. Box 29

    827 99 Bratislava 

    info@soi.skhttps://www.soi.sk/sk/Kontakt.soi

     

    Pre alternatívne riešenie sporov sú informácie uvedené na https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

    (10)                 Pre Trnavský kraj je sídlo SOI na adrese Pekárska 23, 917 01 Trnava, odbor výkonu dozoru má tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21, fax č. 033/321 25 23, a podnety je možné podať aj na https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi .

     

    II. Definícia pojmov

    Na účely týchto VOP sa rozumie

    a)    predávajúcim – dodávateľ/scudziteľ/obchodník tovaru predávaného na webshope, od ktorého si kupujúci prostredníctvom webshopu objednáva a kupuje vybraný tovar, 

    b)    kupujúcim - právnická osoba alebo fyzická osoba, ktorá si prostredníctvom webshopu objednala od predávajúceho tovar,

    c)     objednávkou - odoslaný elektronický formulár obsahujúci informáciu o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky webshopu a cenu tohto tovaru so spôsobom jeho dodania spracovaný automaticky systémom webshopu,

    d)    tovarom - tovary alebo služby, ktoré sa nachádzajú v ponuke webshopu, ak z jednotlivých ustanovení nevyplýva, že tovarom sa rozumie len tovar a službou len služba (napr. je rozdiel pri začatí plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy).

     

    III. Postup uzatvárania kúpnej zmluvy

    (1)   Návrh predávajúceho dodať tovar ponúkaný na webshope sa nepovažuje za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy (ponukou) v zmysle ustanovenia § 43a Občianskeho zákonníka a predávajúci nie je povinný uzavrieť s kupujúcim kúpnu zmluvu týkajúcu sa tohto tovaru. Ponuka tovaru  na webshope má informatívny charakter. 

    (2)   Návrh na uzavretie kúpnej zmluvy zasiela kupujúci predávajúcemu vo forme vyplnenej objednávky, ktorou zasiela kupujúci návrh na uzavretie kúpnej zmluvy predávajúcemu, ktorej predmetom je odplatný prevod vlastníckeho práva k tovaru označenému v objednávke kupujúcim za kúpnu cenu a za podmienok uvedených v jeho objednávke.

    (3)   Pred realizáciou objednávky zo strany predávajúceho má kupujúci právo vrátiť sa do objednávkového formulára, kde môže kontrolovať a meniť už vyplnené údaje. Následne po odoslaní objednávky obdrží kupujúci na svoju e-mailovú adresu automaticky vykonané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho (ďalej len „akceptácia objednávky“). Kúpna zmluva je uzavretá doručením akceptácie objednávky v elektronickej podobe kupujúcemu. Na e-mailovú adresu kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.

    (4)   Kupujúci odoslaním objednávky cez webshop vyjadruje súhlas so zaslaním faktúry k objednanému tovaru elektronickou formou. Kupujúci zodpovedá za správnosť a plnú funkčnosť e-mailovej adresy, ktorú uviedol v objednávke. Na vyžiadanie kupujúceho je možné faktúru zaslať aj v listinnej podobe. 

    (5)   Spotrebiteľ odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa § 5 ods. 1 a 15 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa (zákon č. 108/2024 Z.z.), ktoré sú súčasťou týchto VOP.

    (6)   Akceptácia objednávky predávajúcim je prijatím návrhu kupujúceho na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho. Akceptácia objednávky obsahuje informáciu o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru, údaj o predpokladanej dodacej lehote tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o prípadnej cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre kupujúceho, údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, iné kontaktné údaje), prípadne aj iné potrebné údaje (napr. cena dobierky). Predávajúci po odovzdaní tovaru na vyskladnenie pošle na e-mailovú adresu kupujúceho informáciu o tom, že objednávka kupujúceho bude expedovaná/odoslaná.

    (7)   Kúpna zmluva bude predávajúcim uložená v elektronickej podobe po nevyhnutný čas a bude kupujúcemu prístupná na jeho žiadosť. Predávajúci splní povinnosť vydať kupujúcemu bezprostredne po uzavretí kúpnej zmluvy jedno jej vyhotovenie tým, že e-mailom doručí kupujúcemu akceptáciu jeho objednávky spolu s týmito VOP, s ktorých obsahom vyjadril kupujúci súhlas pri vykonávaní objednávky na webshope. Predávajúci na webshope informuje kupujúceho pri objednávaní o tom, že odoslanie objednávky je záväzné a odoslaním objednávky vzniká povinnosť zaplatiť kúpnu cenu. 

    (8)   Kúpnu zmluvu je možné uzavrieť v slovenskom jazyku. 

    (9)   Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho zaplatením kúpnej ceny za tovar. Nebezpečenstvo vzniku škody na tovare prechádza na kupujúceho prevzatím tovaru.

     

    IV. Niektoré práva a povinnosti kupujúceho

    (1)   Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré určil pri uzatvorení kúpnej zmluvy, alebo ktoré si inak s predávajúcim dodatočne dohodol.

    (2)   Kupujúci je povinný si prevziať riadne dodaný tovar. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

    a.     tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,

    b.     dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,

    c.     tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

    (3)   Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Kupujúci má právo počas lehoty na odstúpenie tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť obchodníkovi.

    (4)   Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru a potvrdiť poštovému doručovateľovi prevzatie tovaru svojím podpisom alebo iným obvyklým spôsobom (napr. zaplatením dobierky).

    (5)   Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku tovaru (obal, tovar) ihneď po jeho doručení v prítomnosti doručovateľa a v prípade zistenia vady tovaru je kupujúci oprávnený  vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe vady tovaru a uviesť to do záznamu poštovému doručovateľovi, prípadne je oprávnený odoprieť prevzatie poškodeného tovaru. Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar s vadou, všetky náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša predávajúci.

    (6)   Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim najneskôr v lehote uvedenej v týchto VOP odstúpiť od kúpnej zmluvy a predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu alebo časť kúpnej ceny v lehote 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.


    V. Dodacie podmienky 

     

    (1)   Miestom plnenia zmluvy sa rozumie miesto dodania tovaru kupujúcemu uvedené v objednávke. 

    (2)   Kupujúci si v objednávke zvolí spôsob doručenia tovaru. K dispozícii sú nasledovné spôsoby doručenia tovaru:

    a.     osobný odber v predajni v sídle predávajúceho – tovar si kupujúci prevezme osobne v predajni predávajúceho počas otváracích hodín,

    b.     poštový doručovateľ – kuriér – predávajúci doručí zásielku kupujúcemu prostredníctvom kuriéra na zvolené miesto dodania. Tovar je kuriérom doručovaný iba počas pracovných dní.

    (3)   Kupujúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že za účelom doručenia zásielky je predávajúci oprávnený poskytnúť poštovému doručovateľovi kontaktné údaje kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, v rozsahu jeho mena a priezviska, korešpondenčnej adresy na území Slovenskej republiky, telefónneho číslo, e-mailovej adresy na dobu nutnú k doručeniu zásielky, a že bez poskytnutia týchto údajov nebude možné objednaný tovar doručiť a kúpnu zmluvu realizovať.

    (4)   Predávajúci dodá tovar kupujúcemu v čo možno najkratšej dobe po úhrade kúpnej ceny kupujúcim (ak sa nedodáva na dobierku), najneskôr do 30 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak si to výroba objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžiadajú, o čom je predávajúci povinný okamžite informovať kupujúceho. Ak predávajúci nie je schopný dodať kupujúcemu objednaný tovar v dohodnutom termíne, upovedomí predávajúci o tejto veci kupujúceho bezodkladne a oznámi mu predpokladaný dlhší termín dodania objednaného tovaru; ak s predĺžením termínu dodania kupujúci nesúhlasí, môže odstúpiť od zmluvy. Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú prepravcom, prípadne za nedodanie tovaru zavinené zadaním nesprávnej dodacej adresy kupujúcim.

    (5)   Obvyklá dostupnosť tovaru s predpokladaným termínom jeho doručenia kupujúcemu je uvedená pri každom tovare na webshope (napr. označením „skladom“). Táto informácia sa však môžu meniť a predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť ponúkaného tovaru. Ak predávajúci nesplnil svoj záväzok dodať vec v lehote podľa prvej vety, kupujúci je oprávnený ho vyzvať, aby dodal vec v ním poskytnutej dodatočnej primeranej lehote. Ak predávajúci nedodá vec ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy. Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru aj pred uplynutím lehoty na dodanie tovaru dohodnutej v kúpnej zmluve.

    (6)   Ak z dôvodu uvedeného v čl. VII ods. 8 nie je predávajúci schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito VOP alebo v cene, ktorá je uvedená v objednávke, predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a zároveň môže ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie, alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku) (ak neodstúpi od zmluvy predávajúci podľa čl. VII ods. 8. Odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo stornovať objednávku môže kupujúci doručením e-mailu predávajúcemu. Ak kupujúci už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, vráti predávajúci už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia e-mailu o odstúpení od kúpnej zmluvy, resp. stornovania objednávky kupujúcemu. Ak kupujúci v primeranej lehote neprijme náhradné plnenie ponúkané predávajúcim, ani neodstúpi od kúpnej zmluvy, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy, a to doručením e-mailu kupujúcemu.

    (7)   Tovar je pri doprave bezpečne zabalený. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, ktorého prevzatie potvrdil kupujúci pracovníkovi kuriérskej služby bez vád, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.

    (8)   Predávajúci dodá kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom v písomnej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a daňový doklad - faktúru, príp. zjednodušený daňový doklad, ktorý zároveň môže slúžiť aj ako záručný list.


    VI. Platobné podmienky

     

    (1)   Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar za cenu platnú v čase objednania tovaru. Všetky ceny za tovar a všetky poplatky vo webshope sú uvádzané vrátane DPH. Všetky vyhlásené cenové akcie sú platné vždy len do vypredania zásob alebo do uplynutia doby ich trvania, ak pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. Súčasťou ceny nie je dopravné ani žiadne iné náklady, pokiaľ to nie je uvedené v popise tovaru. 

    (2)   Kúpna cena tovaru je potvrdená v potvrdení objednávky e-mailom. Kupujúci pri objednaní tovaru potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je jeho povinnosť zaplatiť cenu.

    (3)   Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru. Ak kupujúci nezaplatí predávajúcemu celú kúpnu cenu do momentu dodania tovaru na miesto dodania, predávajúci je oprávnený odoprieť dodanie tovaru kupujúcemu. Kupujúci si spôsob platby záväzne vyberá pri objednávaní tovaru, resp. predávajúci umožní vybrať si kupujúcemu iba taký spôsob platby, ktorý je v danej konfigurácii objednávky možný. Možnosti platby sú najmä:

    a)    na dobierku: za tovar kupujúci zaplatí pri jeho prevzatí od kuriéra v hotovosti alebo kartou, 

    b)    platba vopred bankovým prevodom: tovar je odoslaný po pripísaní peňažných prostriedkov na účet predávajúceho; všetky informácie ohľadom platby bankovým prevodom budú kupujúcemu zaslané e-mailom po zadaní objednávky,

    c)     osobný odber: za tovar kupujúci zaplatí v hotovosti alebo kartou pri jeho osobnom prevzatí v predajni predávajúceho.

     

    VII. Odstúpenie od zmluvy 

     (1)   Práva a povinnosti spotrebiteľa pri odstúpení od zmluvy sú uvedené na osobitnej stránke webshopu. Vzor odstúpenia od zmluvy pre spotrebiteľa je tiež uvedený na osobitnej stránke webshopu

    (2)   Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Lehota na odstúpenie do zmluvy je 14 dní od prevzatia tovaru spotrebiteľom. Tovar možno pri odstúpení od zmluvy vrátiť predávajúcemu osobne alebo poštou. Kupujúci je povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale, v stave a hodnote, v akom spotrebiteľ tovar prevzal. Zásielky na dobierku obchodník nepreberá. 

    (3)   Lehota na vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy sa považuje za dodržanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty ma odstúpenie od zmluvy. Táto lehota bude rovnako dodržaná, ak tovar v tejto lehote vráti kupujúci do predajne v sídle predávajúceho.  Ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby, a táto lehota prekročí lehotu na odstúpenie od zmluvy, platí, že lehota na odoslanie tovaru bola dodržaná.

    (4)   Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je najmä

    a)    dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru (produkty s potlačou mena číslaprodukty so špeciálnou farbou...)

    b)    dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,

    c)     dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

    d)    dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

    (5)   Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má obchodník voči spotrebiteľovi nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu, resp. predávajúci má právo požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru a spotrebiteľ je o tejto skutočnosti upovedomený.

    (6)   Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, alebo hodnota tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, zaväzuje sa spotrebiteľ uhradiť obchodníkovi hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške a náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu VOP obchodníkovi uhradiť náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.

    (7)   Ak spotrebiteľ nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa tohto článku, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a obchodník nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné platby podľa týchto VOP spotrebiteľovi a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť spotrebiteľovi.

    (8)   Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo ak výrobca, dovozca alebo iný jeho dodávateľ tovaru dohodnutého v objednávke prerušil výrobu, alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z objednávky alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito VOP alebo v cene, ktorá je uvedená na webshope. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho..

    (9)   Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy predávajúcemu; a aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty; to neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám alebo ak si nesplnil túto informačnú povinnosť (že náklady na vrátenie tovaru pri odstúpení hradí kupujúci).

    (10)                 Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.


    VIII. Záručné a reklamačné podmienky 

    (1)   Ak zákon nestanovuje inú dĺžku záručnej doby, všeobecná záručná doba podľa Občianskeho zákonníka je 24 mesiacov. Obchodný zákonník minimálnu dĺžku záručnej doby neustanovuje. 

    (2)   V prípade doručenia poškodeného, vadného tovaru má kupujúci právo žiadať vrátenie peňazí alebo zrealizovať novú objednávku.

    (3)   Reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Reklamovať je možné len tovar zaplatený a zakúpený u predávajúceho. Kupujúci je povinný uplatniť si reklamáciu prvej zistenej vady bezodkladne po jej zistení, prejavení sa a ďalej výrobok nepoužívať, aby bolo možné posúdiť mechanizmus vzniku vady, prípadne ju včas odstrániť.

    (4)   Pri uplatnení reklamácie je kupujúci, ak nejde o spotrebiteľa, povinný zaslať predávajúcemu prostredníctvom webshopu email a následne doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený, vrátane manuálov a záručného listu alebo faktúry predávajúcemu alebo autorizovanému záručnému servisu. Spotrebiteľ môže využiť aj spôsob oznámenia reklamácie – vytknutia vady podľa predchádzajúcej vety, no môže vadu vytknúť u predávajúceho aj iným spôsobom. Po odoslaní reklamácie dostane kupujúci od predávajúceho prostredníctvom webshopu potvrdenie prijatia reklamácie na e-mail. Predávajúci vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Predávajúci oznámi výsledok vybavenia reklamácie kupujúcemu v zákonnej lehote e-mailom alebo poštou. 

    (5)   Ak predávajúci zodpovedá za vadu predanej veci, spotrebiteľ má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť  Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby. 

    (6)   Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.

    (7)   Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, ktoré boli spôsobené v príčinnej súvislosti s konaním alebo opomenutím kupujúceho, používaním tovaru v rozpore s bežnými zvyklosťami či v rozpore s návodom na použitie (napr. mechanické poškodenie výrobku, prevádzkovanie výrobku v nevhodných podmienkach či nesprávnym spôsobom alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou).

    (8)   Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa. Obchodník informuje spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov (čl. I ods. 9), ak obchodník odpovedal zamietavo na žiadosť o nápravu.

     


    IX. Ochrana osobných údajov

     

    Bližšie informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov spracúvaných pri realizácii kúpnej zmluvy sú uvedené na stránke www.demisport.sk v časti „Ochrana osobných údajov“.

     

    X. Záverečné ustanovenia

     

    (1)   Tieto VOP platia v znení uvedenom na webshope v deň odoslania elektronickej objednávky kupujúceho s výnimkou, ak je medzi predávajúcim a kupujúcim vyslovene dohodnutá priaznivejšia podmienka pre kupujúceho.

    (2)   Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia VOP v znení platnom v deň odoslania objednávky.

    (3)   Kupujúci vyhlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito VOP, a že s nimi súhlasí. Predávajúci nezodpovedajú kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. Ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

    (4)   Predávajúci a kupujúci vyslovene vyhlasujú, že sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako pre nich platnú a záväznú.

     

    DEMI šport plus, s.r.o 

    Milan Beseda, konateľ

    v.r.

    Prihláste sa na odber noviniek

    Získate informácie o aktuálnych ponukách a novinkách

    Sledujte nás

    Odoslaním potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami spracúvania ochrany osobných údajov.

    Odoslaním potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami spracúvania ochrany osobných údajov.

    Sledujte nás
    Logo spoločnosti
    Predajňa

    DEMI šport plus, s.r.o.
    Juraja Slottu 47
    917 01 Trnava

    Po - Pi: 10:00 - 18:00
    So: 9:00 - 12:00
    Ne: zatvorené

    Zákaznícky servis

     © 2024 Demi sport | Obchodné podmienky | Cookies

    Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH